snowed in (2)

Mno, fusei gospodar pe 7 ale lunii, dupa ce era cat pe ce sa ne inzapezim ca ... nu stiu ca ce. Ideea e ca pusei mana pe lopata si-mi trasei niste transee ochioase prin curte, inclusiv deszapezirea aferenta de partea ailalta a gardului, in sectorul de drum aferent gospodariei.

Iaca ce iesi:














Faza-i ca acum ninge in draci, din nou, si ce-oi gasi diseara in curte numai bunul Dumnezeu, dragutul de El, stie.

Good luck to me!

LE: Asa arata ulita mea seara, cand am ajuns acasa:

2 comentarii:

Gabi Rotaru spunea...

Esti barbat adevarat, nu gluma, te descurci tu diseara :)
F. frumos la voi, dar n-am putut sa nu remarc privelistea de peste gard. Mai sunt terenuri de vanzare pe-acolo?

Euro spunea...

Da, m-am descurcat. Ceea ce nu se poate spune despre azi dimineata. Snowed in partea a 3a vine in curand. Cat despre terenuri, din cate stiu mai sunt.