plata cu cardul in teorie, cu numerar in practica

Am fost azi sa depun actele pentru transcrierea dreptului de proprietate asupra masinii achizitionate acum 2 luni. Da, acum 2 luni. Am facut programarea pentru chestia asta de pe 1 iunie, desi noi am cumparat masina abia pe 7. You know, just in case.

Aici zice ca placutele si talonul se pot plati si cu cardul, la ghiseu, lucru pe care mi l-a confirmat si Cms. sef Zacornea, in raspunsul la un e-mail pe care l-am trimis pe la sfarsitul lui iunie, in care solicitam clarificarea unor chestiuni, printre care si asta, cu posibilitatea de a plati cu cardul.

Dar... dupa ce am stat vreo 50 de minute la coada (in ciuda faptului ca se face o programare online si primesti un numar de ordine, nu exista un counter de-ala la ghiseul la care esti repartizat, si nici nu striga nimeni "numarul 38!" sau "numarul 50!"; fiecare se aseaza la coada si asteapta sa ajunga la ghiseu; faza e ca fara programare nu poti depune actele, ca iti cere dovada programarii si te bifeaza intr-un tabel cum ca te-ai prezentat; ca fapt divers, cu vreo 2 persoane inaintea mea era un tip cu numarul de ordine 54, eu avand 50...), cand am vrut sa platesc...ciuciu! "Platesc cu cardul, am inteles ca se poate", zic. "A, pai nu merge", zice politistul de la ghiseu, amabil dealtfel si glumet cu cei ce depuneau acte, "mi-a dat azi de vreo 2 ori eroare si s-a blocat si nu mai bag carduri in el." "Pai si ce sa fac, sa ma duc sa scot niste bani si revin?" "Da, va astept!"

Si uite-asa am mers eu prin caldura si soare, la ora 14:30, tocmai in Podu Ros, sa scot bani pentru numere si talon. 20 de minute mi-a luat si distractia asta.

Ideea care e: daca gaseste cineva postarea asta si are de platit ceva la Permise si Inmatriculari, luati-va bani cash la voi, sunt sanse sa nu mearga POS-ul si va alegeti cu o plimbare.

LE: Macar am luat numerele cu o zi mai devreme (pe 7 august in loc de 8 august) :-)

Niciun comentariu: