fost, vazut, placut

Am fost aseara de-am vazut Usturoi - The Movie. Gropare, te-am facut om bogat, noi, cei 6 spectatori cati am fost in sala aia de la Cinema Republica. Imi pare rau, se pare ca in Moldova lui Fane Babanu' nu ai aceeasi priza la public precum in Ardeal.

Per total, a fost o experienta faina. Cred ca ultimul film romanesc vazut la cinema a fost Balanta lui Lucian Pintilie. Imaginea a fost decenta, dar cu sunetul a fost un pic mai greu. Noroc ca filmul avea si subtitrare, si mai pricepeam de acolo ce spusesera de fapt personajele.

Copchiii au fost super funea. Am cam ramas cu gura cascata cand a inceput ala micu sa cante la vioara. Cred ca am scos un "damn, he's good!"

Din pacate, cei de la cinema nu au lasat filmul sa curga pana la finalul finalului, sa vedem si end credits, asa ca nu stiu daca apare disclaimer-ul ala cu "niciun animal nu a fost ranit in timpul filmarilor". Curiozitatea mea e ce s-a intamplat cu animalele in cauza dupa filmari, mai ales cu porcul Sarkozy.

Oricum, dupa film am jonglat mult cu glumita sefului bucatar, "muuuuult usturoi si numai putina ceapa", pusa in diverse contexte.

Gropare, felicitari pentru film, tie si intregii echipe! Precum ti-am mai spus, asteptam DVD-ul, ca care, daca nu m-oi putea deplasa la Cluj, ti-l voi trimite prin curier sa-i trantesti un autograf. Il las mostenire fetei mele, cine stie cat o sa valoreze peste niste multi ani...

PS: Sa nu uit: apropos de palmeru mamei Florida, uite ca avem si noi palmeri la noi in sat:

Niciun comentariu: