in familie

Mancatul de Turkish delight, ca sa zic asa, e o chestiune practicata, se pare, in familie.

Unul o face la TV, la o emisiune de "divertisment" mult-prea-cunoscuta, cealalta prin promovarea porcariilor. Ideea e ca ambii merg in aceeasi directie. Maro.

Vazusem reclama pe un panou, cred ca saptamana trecuta, si mi s-a parut cunoscuta figura. Sotioara mi-a confirmat ca e Andra, si ca a vazut reclama la TV.

Asta e oarecum ca reclama aia la margarina, in care aparea Nadia. Nu mi se pare OK asocierea unor persoane cunoscute publicului (sa zicem vedete) cu niste alimente deloc sanatoase. Margarina e o porcarie obtinuta din grasimi vegetale prin niste procedee chimice nu chiar complicate (mi-a zis sotioara ca faceau asa ceva la orele de chimie in liceu), iar "bulgarasii astia de savoare" (apropos, Maggi are asta de ceva ani) sunt mai mult sare si monoglutamat decat legume si alte condimente bune.

Noi avem ani multi de cand am renuntat la asemenea adaosuri in mancare, dar despartirea de punga si cuburi a fost grea. Mancarea parea fara gust. Cum, sa pun numai sare si piper? Chiar nici macar un pic nu pot sa pun?! Pana la urma, am reusit. Si acum folosim numai sare neiodata (alta prostie si sarea iodata, apropos), piper, precum si o sumedenie de condimente, mirodenii si plante aromatice. Incomparabil mai bun si mai sanatos.

Niciun comentariu: