cateva scurte

"DEZBRĂCAREA, ÎMI IAU CADOURILE ÎNAPOI, mergeți în chiloți acasă!" Continuarea aici.

***
Saptamana viitoare am de sapat groapa pentru caminul apometrului. Cu putin noroc, poate si cofrez.
***
Desi sunt beemvist in sufletul meu, imi place GLE-ul ala sport de numa!
***
Am reusit sa facem vreo 8 borcane de bulion din rosiile pe care le-am adus de la tara, plus cele culese de la noi. Better than nothing! A, si am mai pus si cateva borcane de rosii cherry la saramura, sa fie pe iarna :-)
***
Azi facem o tentativa de mancare chinezeasca. Am lasat niste piept de pui la marinat, bagam niste legume la tigaia wok, oparim ceva fidea subtire de orez si o amestecam cu niste oua de tip scrambled, si Doamne-ajuta, sa avem pofta!
***
Sa mor daca n-am crezut prima data ca e un pui de elefant intre picioarele animalului adult din prima poza.
***
Primite pe mail de la cumatru' Bobbo:
1. Politistul din BV
2. Iuda cu Iisus la o bere:
- Hesuse, vreau să-mi cer scuze pentru... 
- Lasă mă, ce-a fost a fost, știi vorba aia: morții cu morții, mă-tii cu mă-tii...
3. Protectie maxima la Iasi:












***
Mi-am facut cont pe ghiseul.ro. E misto ca pot sa-mi platesc impozitul pe casa si teren fara sa ma mai deplasez la primarie.
***
"Imobilul în care se află Muzeul de Istorie Naturală [din Iasi] ar putea fi reabilitat cu fonduri europene." Cuvintele cheie sunt cele cu bold. De la "ar putea fi" pana la "va fi" mai e cale lunga. In orice caz, asteptam cu interes, ca in urbea noastra e cam penurie de obiective turistice. Stirea completa e aici.
***
Cica se vor replanta tei in locul salcamilor japonezi de la Iasi, iar salcamii vor fi relocati prin diverse zone ale orasului.
***
Azi e joi deja?! Iar saptamana viitoare e septembrie?! Damn!

Niciun comentariu: