cui i-e frica de munca?

Aparent, angajatilor de la salonul MiciBau. Pentru cei care nu stiu, asta este "un salon dedicat exclusiv serviciilor de îngrijire şi înfrumuseţare pentru animalele de companie". Asa se prezinta ei pe net. In realitate...nu prea-s dedicati.

De la ce m-am luat: acum 2 saptamani (doua saptamani, da?) a sunat sotia sa faca o programare pentru toaletarea lui Nero. Catelul nu mai e la noi, s-a intors de anul trecut la stapanii anteriori. Nero e mai mult catel de exterior, stapanii locuind, ca si noi, la casa. Ce se intampla cu un catel de exterior? Evident, se murdareste. Ei, adaugand la asta si faptul ca stapanii de fapt si de drept sunt doi adolescenti carora numai la periat catelul nu le sta gandul, rezulta un catel cu un aspect destul de neingrijit, cu blanita cam incalcita si destul de murdar.

Ideea e ca, asa cum spuneam, acum 2 saptamani a sunat sotia la salon. Buna ziua-buna ziua, as vrea sa programez catelul la tuns-frezat-spalat, bichon havanez, Nero, a mai fost la dv. la salon. Sigur, doamna, numai ca nu putem decat pe 22 martie la 17:30. Bun asa, multumim, ne vedem atunci.

Toate bune si frumoase, ii comunicam si stapanului (tatal adolescentilor) data si ora. Omul, putin ingrijorat de aspectul catelului, zice "eu ma duc sa vorbesc cu aia inainte, sa le zic ca arata asa, sa nu se sperie". Stiu ca a vorbit la telefon cu cineva (el zice ca era patronul salonului) si i-a zis: vedeti ca e cam murdar si cam incalcit. A mai fost la voi de 3 ori pana acum. I se zice ca nu-i nicio problema, sa se prezinte cu catelul si sanatate.

Booon. Duminica, la 5:30PM, omul nostru se prezinta la salon cu catelul in brate. Buna ziua, am programare. Ce programare? Pai cu catelul Nero, la 5:30. A, ba nu, aveati la 4:30. Nu, doamna, stiu sigur ca aveam acum, la 5:30. Nu, nu-i asa...si apropos, la cum arata, nici daca veneati la 4:30 nu vi-l primeam. Omul ramane interzis. Mai mult sau mai putin explicit, i s-a indicat usa.

Nu stiu daca si cat a protestat, dar atitudinea angajatelor de la salon e mai mult decat execrabila. Adica ce, banii omului nu erau buni? Si asta in conditiile in care catelul mai fusese adus acolo inca de 3 ori. Nu e ca si cum ar fi cerut omul sa ii fie tuns si spalat catelul pro-bono. Putea sa fie taxat extra, la o adica. Stiu sigur, 100%, ca omul ar fi platit cat i s-ar fi cerut. Dar sa ti se spuna ce i s-a spus si sa fie tratat asa de niste angajati...alo, domnu' patron, ce faceti?

Prin urmare, din punctul meu de vedere, acesta salon are o mare bila neagra. Ce sa inteleg din atitudinea personalului? Ca nu sunt primiti decat cainii si pisicile deja tunse, aranjate si parfumate? pai de ce te intitulezi salon de ingrijire si infrumusetare? Uite, ti-am adus un caine care arata ca naiba, infrumuseteaza-l! A, ma costa mai mult pentru ca e incalcit si murdar? OK, zi-mi cat (daca-mi convine, platesc, daca nu, asta e, imi iau catelul si-l rad cu BIC-ul), dar nu ma trata cu dispret, si nu incerca sa ma prostesti de la obraz, cum se spune.

O sa cautam alta locatie, ca Iasiul nu e chiar un catun, si sunt sigur ca vom gasi alternative. In orice caz, vor mai afla si altii de experienta negativa avuta de omul respectiv la acest salon.

LE: Am sunat la Sanivet, le-am expus situatia, au zis ca fara nicio problema sau discutie il primesc. Apoi am sunat stapanul sa-i zic, numai ca am aflat de la el ca deja a gasit un alt salon undeva prin Podu Ros si i-a facut deja programare acolo pentru tuns-frezat-spalat-parfumat si alte alea. Deci, precum spuneam, se poate.

Niciun comentariu: