little helper tower - rosu - Ramona

Dupa o pauza ceva mai lunga, cauzata de o interventie chirurgicala la mana stanga, revin in campul muncii.

Saptamana asta incep lucrul la un turnulet nou, care va fi rosu. Dupa asta mai urmeaza inca unul la care voi folosi lac alb, tot pe baza de apa, si apoi inca unul. Dupa asta o sa spun stop, cel putin pentru anul asta. Deja zilele sunt scurte, lumina naturala disponibila dupa orele de serviciu e din ce in ce mai putina, asadar nu o sa ma mai pot ocupa de proiecte de genul asta, care presupun destul de mult timp. Eventual o sa mai fac ceva chestii mai mici, dar nu sunt 100% sigur.

Pentru turnuletul rosu am cumparat cheresteaua, trebuie doar sa gasesc niste ore zilele astea sa pregatesc piesele puzzle-ului. Dupa aia sa le slefuiesc, sa le asamblez si sa le vopsesc. E de lucru :-)

3 comentarii:

Unknown spunea...

Eugen multumim mult mult de tot pentru turnulet!!!!! Ne-ai facut viata mai usoara. Multa sanatate si la cat mai multe pe anul viitor!!!

Anca Strateanu spunea...

Am citit ca nu vreti sa mai continuati sezonul de bricolaj, dar nu se poate o ultima comanda? Ultima pe anul acesta! Este comanda sigura!
Anca Strateanu

Euro spunea...

@Ramona: Multumesc pentru aprecieri. Ma bucur ca va este util :-)
@Anca: Regret, dar chiar nu mai am timp de proiecte de asemena anvergura. Zilele sunt scurte, am ramas in urma cu foarte multe treburi pe langa casa, plus ca vreau sa dedic ceva mai mult timp fetitei mele. Daca veti mai fi interesata in primavara (pe la sfarsitul lui Martie), ma puteti contacta atunci. Multa sanatate!