balta trofee Pausesti

Am fost sambata. Cald, m-am ars tot pe spate, si asta pentru ca fac urat la caldura si m-am lasat la bustul gol. Ocazie cu care duminica m-am luptat frumos cu insolatia.

Rezultate slabe. Dupa spusele cuiva care bate balta aia destul de des, motivele ar fi ca nu am aruncat destul de departe (macar 100 de metri), a fost foarte cald, iar in weekend pestele e mai agitat din cauza numarului mai mare de pescari si devine ceva mai prudent. Asadar...am plecat acasa cu cateva kile de carasei si crapusori. Practic, poti retine cam tot ce prinsi si e sub 5 kile (pestele mai mare de 5 se pozeaza si se elibereaza). Cei de acolo cam vor sa scape de puiet, ca mananca hrana astora mai mari pe care se bazeaza ei pentru atragerea clientelei, asa ca incurajeaza retinerea exemplarelor mici, prinse la undita sau chiar la lanseta. Si astia cam pica, cel putin la viermusi, la 5-10 metri de mal.

Momeli folosite: porumb in lapte+flotant, boilies (scufundator - tare si solubil, critic echilibrat, pop-up), pufarini, viermusi, rame, mamaliga. A miscat cam la toate, dar nu am prins nimic peste 1 kilogram. Din nou, cauza principala cred si eu ca a fost faptul ca nu am reusit sa aruncam suficient de departe. Ne mai antrenam, poate data viitoare reusim ceva cat de cat mai notabil.

Balta e foarte misto. Peste mare este, l-am vazut sarind mult mai departe decat ajunsesera monturile noastre cu momitor si boilies/porumb. Locurile de pescuit sunt destul de incapatoare pentru 4 scule/pescar. Preturile sunt rezonabile, zic eu, dar tura viitoare o sa merg pe C&R, iar daca o fi sa vreau sa retin ceva, o sa platesc. 17 RON/kil nu e o tragedie. De-as avea ce sa retin :-)

Niciun comentariu: