AMR 3

3 zile pana la partida de pescuit. N-am mai fost la pescuit de 2 ani, mai exact de cand bebelina era inca la purtator. O sa fim 4 insi: eu, frate-meu, finu' si cumatrelu'. Parca suntem in Lav Stori a celor de la Fara Zahar, numai ca n-avem Lamborghini Gallardo, ci un Logan si un Megane. Nu stiu daca, puse laolalta, fac impreuna macar cat o roata de Lambo :-))
Tura asta (sambata, mai exact) incercam la Pausesti. Eu zic ca o sa venim acasa cu ceva peste de-o saramura. Poate chiar de doua.

O sa revin saptamana viitoare pe tema asta, cu ceva detalii (nade, momeli, capturi, impresii generale). Poate reusesc sa-l conving pe Ghita* sa ne facem un selfie, cine stie...

*din cate am inteles, Ghita e crapul emblema al baltii, trofeul suprem, care, in caz ca ai suficienta dibacie incat sa-l aduci la mal, iti aduce partide gratuite de pescuit pana la sfarsitul anului.

Niciun comentariu: