bucatareala

Gem de rubarba

Aseara am cules rubarba, prima recolta.















 
Am spalat tijele, am inlaturat partile lemnoase, le-am taiat in bucati mici si le-am lasat peste noapte cu zahar (reteta pe care am gasit-o zicea 700g la 1 kg de rubarba, eu am pus mai putin cu vreo 400g).














 

Apoi le-am pus la fiert.
















Acum "gemul" bolboroseste de zor, la foc mic. Dupa ceva timp si multe amestecari (cu grija, ca improasca precum un vulcan), a iesit cam asa:
















L-am pus in borcane.




















N-au iesit multe. Din 2743 de grame de tulpini si 1500g zahar au iesit 3 borcane de 800 si unul mic (cu dedicatie pentru nanutii bebelinei), plus ceva rest care va merge, cu prima ocazie, pe niste clatite.
















Data viitoare o sa adaugam si niste ghimbir proaspat si ceva coaja de lamaie. Si poate si niste capsuni ;-)

Niciun comentariu: