banda de alergare

Am intrat si eu azi pe site-ul recomandat de Cabral sa vad ce se gaseste pe-acolo. Si-s destul de multe de vazut.

De ceva vreme ma bate gandul sa pun niste FSN* la bataie pentru o banda de alergare. Bine, pentru moment FSN-ul este inexistent, da' si cand o sa fie...

Booon! Si cum ma uitam eu asa la benzile de alergare, la un moment dat m-am oprit si m-am uitat de vreo cateva ori, ca ceva nu prea se lega. Iaca de ce:




















Imi zic: "bai tata, o fi asta vreo smecherie, poate e un fel de doua feluri, o chestie multifunctionala, ii scoti pedalele si ii pui banda in loc". Dar nu, nici pe departe, aia e fix poza de la bicicleta magnetica de aici.

Deci, domnu' guru, pagina asta e cam cu curu. No offense!

In rest par OK, au o gama de produse destul de faina.

Apropos, oare cat mai dureaza pana pun astia de la Decathlon site-ul inapoi? Ma seaca sa intru pe site-ul din Franta sau din UK, ca sigur nu corespunde ce au aia in magazin cu ce gasesti la noi.

*FSN=Fara Stirea Nevestei (da, despre bani e vorba, adica, mai exact, ce reusesti sa mai pisti de la salariu/bonus/prima etc. si nu gaseste ea in locul ala "super sigur" unde ai ascuns micuta comoara)

PS: Mi-am adus aminte de poza asta:













Surse imagini: poza 1 si poza 2

Niciun comentariu: