prin gradina - pe scurt

A inceput sa se coaca zmeura, in sfarsit. E buna.

Am cules primele pastai, pe care le-am pus la congelator pentru bebelina.

Au inceput sa se formeze dovleceii. Cred ca intr-o saptamana nu mai cumparam din magazin :-)

Au inceput sa se apara si castravetii, dar inca-s prea mici pentru recoltat. Mai asteptam.

Rosioarele se prezinta bine, au rod frumusel. Si ardeii iuti incep sa se miste. Asteptam cu interes fructele de tomatillo. Si bamele.

Zilele astea trebuie sa raresc iarasi mararul, si cred ca ii vine randul si patrunjelului. Incepe sa arate ca o jungla.

Tarhonul e imens, trebuie sa-l mai tai si pe asta, o sa-l pun la uscat.

Am tuns pirul si am stropit iarasi cu Roundup. Pare sa fi inceput sa se ingalbeneasca, poate scap de el. Partea de curte unde am reusit sa sap arata binisor, Guardian-ul pare sa-si fi facut bine treaba. Am dat cu sapa aseara ca sa afan un pic pamantul. Mai bag o tura de Guardian si apoi seman gazon. Sper ca de data asta sa mearga mai bine.

2 comentarii:

julie spunea...

si pozele unde-s?

Euro spunea...

urmeaza :-)