pe scurt

Ieri am gatit jambalaya. Pulpe de pui dezosate, carnati picanti, ceapa verde, usturoi, tije de telina, dafin proaspat, rosii la cutie, diverse mirodenii, orez, supa de pui. Delicios :-)

Au inceput sa se formeze rosioarele cherry, pastaioarele, cativa ardei iuti, castravetii. Dovlecii de placinta si dovleceii sunt infloriti. Zmeura pare sa mearga bine in noua locatie. Tarhonul e super frumos, mararul l-am rarit acum vreo saptamana si va mai urma o rarire. Patrunjelul e superb, am folosit ieri o mana buna la jambalaya. S-au itit si cativa morcovei. Tomatillo arata bine, au aparut floricelele - asteptam fructele. Plantele de rubarba arata bine, cea mai draga imi una dintre cele 3 obtinute din seminte, prima transplantata in gradina. Trandafiri si crini infloriti. Craite, carciumarese, petunii - rasadurile mele - inflorite.

Incepe sa arate bine gradina noastra. Azi am de lucru la vie, sa o ridic pe un cadru, ca sa o dirijez in sus. Avem vreo 10 struguri, asteptam sa se coaca si sa-i papam :-)

Niciun comentariu: