munci agricole

Miercuri dupa-amiaza m-am invrednicit sa pregatesc o bucata din mini-gradina pentru transplantari de rasaduri si semanat de diverse. Adica nimicit buruieni, starnit nitel panatul cu sapa si nivelat frumos cu grebla. Am transplantat unul dintre cele 3 rasaduri de rubarba, castravetii, dovleceii, dovlecii spaghetti si cei tip squash (pentru placinta).

Ieri am tuns gazonul si apoi am stropit peste tot cu Roundup ca sa moara buruienile. Daca anul trecut ne-am luptat cu pir, loboda salbatica si mustar salbatic, anul asta vad ca-si fac de cap traista ciobanului si urzica moarta. Plus alte chestii pe care nu le pot identifica. Dupa ce mor si astea (muriti, ba!), trecem la sapat acolo unde nu avem gazon si apoi la semanat seminte de gazon, iar acolo unde este deja la completat locurile chelboase.

E de treaba!

In alta ordine de idei, vine primavara si la noi in curte. Primavara in culori :-)






Niciun comentariu: