Masterchef US vs RO

Uichendu' asta am reusit, dintr-o pura intamplare, sa prind un episod din Masterchef US pe TLC. Cu Ramsay si inca 2 (cred ca or fi si aia mari chefi, da' eu nu-l stiu decat pe Ramsay), unul gras cu ochelari de vedee Prada si inca unu' cu ceva barbita. Deci io's fan Ramsay si Jamie Oliver, singurele chestii care ma pot impiedica sa ii vad pe astia cand au emisiune la teveu sunt bebelina cand necesita atentie si Suleymagnificul la care se uita grandma Meri. In rest, daca ii prind si se poate, ii vizionez. Cu mare drag chiar.

Dar sa revin. Deci...emisiune misto, cu chefi misto, cu retete adeva' de tot. Atitudinea chefilor e foarte faina, constructiva. Comentariile concurentilor interesante, mai scapa cate-o barfa, da' rezonabil. Am fost curios sa vad ce se intampla pana la sfarsitul episodului, si, din fericire (bebelina facea nani), am si reusit. Mi-a placut.

P'orma, duminica, am prins reluarea lu' MC Romania. Bre, deci ce dreq e aia? Emisiune de gatit sau de can-can? Fazele alea cand dadeau comentariile concurentilor...de toata jena, frate! Stateau aia cu galetile de noroi acolo si aruncau in toate directiile. Eu cred ca asta e formatul care prinde la noi. Atata timp cat ai Maruta, Nora pentru mama, Soacra pentru bunicu, Amanta pentru varu, Fermier caut nevasta si alte porcarii...de ce nu s-ar inscrie si MC in acelasi trend? Am stat, am incercat sa ne uitam, ne-am uitat unul la altul, am mai facut un efort (jur ca se auzeau neuronii urland in cap "schimba canalul! schimba canalul!"), si am mutat pe altceva, cred ca pe Nat Geo Wild.

Parerea mea, dupa max 5 minute de MC Romania? Un (excuse my French) cacat de emisiune. Fata de MC US, e ca si cum ai pune in balanta trufele si un bors de urzici.

Dar in fond, de gustibus. Sau, cum zicea o tanti de la o bomba dintr-un campus studentesc in care am stat la un moment dat: "Nu poti sa te caci pe gustul omului!"

2 comentarii:

Vanda spunea...

Si eu am vazut la un moment dat un episod de MC US si nu-mi venea sa cred ca e aceeasi emisiune. M-am si mirat, ca si americanii au ţăţismele lor.
La MC Romania n-am reusit sa ma uit nici macar la un episod. Mi se pare de prost gust

Euro spunea...

da, pentru o emisiune dedicata gustului, chiar lasa un after-taste neplacut