la rasaduri inainte - episodul 1

Anul trecut mi-am propus ca anul asta sa-mi fac eu rasadurile pentru ce am de gand sa plantez prin curte. Adica flori, plante aromatice si legume.

Asa ca, pe langa semintele de tomate pastrate de anul trecut (rosii cherry, inima de bou si galbene) mi-am achizitionat diverse seminte din magazine si de pe net, si pe 11 martie la ceas de seara le-am pus la incoltit in paharute de plastic, in panat special pentru rasaduri achizitionat din Baumax. Pana acum mi-au iesit cateva tomate, niste craite, carciumarese, vreo doi condurasi, tarhonul si rubarba. Mai astept sa incolteasca levantica (am pus seminte de la vreo 3 producatori), micsandrele, ardeii iuti si petuniile.

Daca se incalzeste, o sa trec si la munca fizica pe-afara. Am de pregatit cateva straturi pentru verdeturi: marar, patrunjel simplu, patrunjel cret, arpagic (chives, pentru cei mai pretentiosi), bame si altele.

Profitand de incalzirea vremii, usturoiul plantat asta toamna a scos motul din pamant si acum are undeva intre 3 si 5 cm inaltime.

Ceva poze o sa pun in zilele care urmeaza, in masura in care o sa mai si reusesc sa fac vreo cateva.

Niciun comentariu: