cardurile de memorie

Acum vreo 2 ani am luat de la eMAG un card MicroSD de 8Gb, de la Hama, pe care l-am folosit la telefon. Am pus poze pe el, muzica, filme, sa am ce face in momente in care trebuie sa omor cumva plictiseala. Acum vreo luna a murit. Cardul, nu telefonul. Iremediabil. Am incercat cu diverse si multiple instrumente gasite online sa il resuscitez...nimic. I-am pus cruce. Deci, sa tot cumperi Hama. N-am nimic cu eMAG-ul, mi-e ciuda pe producator. Petru cardul ala de kk.

Asa ca acum va trebui sa-mi iau altul. Mai am vreo 2 caduri Kingston pe care le folosesc la camera foto, si pana acum au functionat foarte bine. Deci cred ca tot un Kingston o sa-mi iau. Mi-a trezit interesul asta, Kingston Micro-SDHC, 16GB, Clasa 10. E in wishlist si va fi achizitionat in curand :-)

Niciun comentariu: