in sfarsit!

Curtea noastra arata normal. A durat multe ore, dar cei trei crai de la ... vest de Iasi, cred (impreuna cu mine, din cand in cand), si-au facut treaba cu brio. 











Taica-meu a zis o vorba inteleapta in timp ce nivela pamantul de pe langa fantana:
Iti trebuie maini si ochi de agricultor pentru treaba asta.
Nu l-am contrazis. Dimpotriva, i-am dat dreptate.

Oricum, precum spuneam, pe la 5:30PM curtea arata, in sfarsit, bine. Nemesis-ul meu nu mai exista.

Dupa ce au plecat cei 3 vajnici agricultori, eu si sotioara am purces (ea) la semanat diverse seminte de flori si plantat bulbi de gladiole (daca ies toate, o sa avem un regiment intreg de gladiole), si (eu) la udat copaceii, florile existente si cele proaspat semanate/plantate. Urmeaza sa mai semanam si niscaiva gazon si, teoretic, cam asta-i pe anul in curs. Dar vom vedea.

2 comentarii:

julie spunea...

In sfarsit!

Acum asteptam cu nerabdare firul ierbii si sfaturile despre cum sa-ti creasca gazonul frumos si sanatos.

Euro spunea...

hmmm...pai cred ca in in primul rand nu ar trebui sa-i lipseasca apa