vine, vine, priiiiimavaraaaa

Vine, oare? Dupa soarele de-afara, asa s-ar zice.

Ieri si azi am incercat sa rezolv cat mai multe din obiectivele pe care mi le-am propus vineri. In afara de 1., le-am facut pe celelalte.
Cat eram pe-afara, luptandu-ma din greu cu nametii de pe partea cealalta a gardului, am tot auzit huruitul zapezii care aluneca de pe acoperisuri. Semn bun. Poate se duce zapada asta si vine primavara. Dupa atata lopatat la zapada, abia astept sa-mi sap curtea, sa o pregatesc pentru un strat generos de pamant negru, gras, pentru flori si iarba (aka gazon).

Sper sa mi se fi prins si cei 2 ciresi si caisul plantati asta toamna. Si abia astept sa vad infloriti cei doi trandafiri agatatori roz plantati prin septembrie. I-am protejat cu 2 bidoane de 5 litri, taiate. Am vazut ca se prezinta bine, au frunzulite. La fel am procedat si cu crizantemele, si se prezinta si ele bine. Una chiar mai are floricele (cel putin, avea acum ceva vreme, inainte sa le acopere zapada, ca de-atunci nu le-am mai vazut / verificat).

Deci...asteptam primavara. Desi am vazut ca prognoza meteo pe saptamana viitoare include si niscaiva zapada.

PS: Am mancat capsuni (import Spania) in seara asta, poate-poate s-o prinde iarna ca nu o mai dorim.

Niciun comentariu: