Restaurant Monaco - Iasi

Intrucat nu am gasit nimic pe net despre acest restaurant (opinii, impresii, critici, etc.), voi scrie eu cate ceva, in speranta ca, daca va fi cineva interesat, impresiile mele ii vor fi de ajutor.

Se afla pe strada Octav Bancila, in fostul sediu al operatorului de curierat rapid Cargus (straduta care face legatura dintre Canta - bariera Tigarete si Pacurari - restaurantul chinezesc La Cao). Este catalogat la 3 stele. Am inteles ca a fost deschis acum vreo 2 luni, iar ca unul dintre actionari e si bucatar sef acolo, deci banuiesc ca are tot interesul sa faca mancare buna :D.

Servirea e OK. Sunt cativa ospatari, baieti tineri, serviabili. Le dau nota 9 pentru promptitudine si amabilitate, si asta pentru ca a trebuit, la un moment dat, sa il traga patronul pe unul dintre ei de maneca, pentru ca il interpelasem iar el a trecut ca vantul pe langa mine. Voiam o Cola...

Mancarea e foarte buna. Eu am mancat pastrama de oaie, care vina cu o portie serioasa de mamaliguta si cu o bucata de branza de burduf. In jurul meu s-a mai mancat si ceafa de porc la gratar, cotlet de porc la gratar, muschi de vita (o bucata considerabila), somon la gratar si pastrav. Toate aratau foarte bine si aveau mirosuri imbietoare.

Deserturile sunt proaspete si aspectuoase. Totusi, daca va comandati inghetata asortata, nu va asteptati la cine stie ce aranjament. E o cupa in care sunt aranjate cateva bile de inghetata de cacao si de vanilie, cu 2 sortimente de topping (capsuni si ciocolata) si 2 gogoloaie de frisca. S-a mai servit prajitura cu ciocolata, care, mi s-a parut mie, ar fi prajitura cunoscuta ca si "negresa", cu o crema de ciocolata moale deasupra, aranjata frumos pe farfurie. Portia de prajitura e destul de mare, ti se aduc doua bucati consistente intr-o farfurie, iar daca ai mancat copios la felurile 1 si/sau 2, cam greu de terminat tot desertul.

Mi-a placut foarte mult salata de fructe. Nu stiu daca asa e aranjata tot timpul, dar acum a fost ceva impresionant: o jumatate de ananas (taiat pe lungime, cu tot cu frunze) in care se afla un mix de fructe, inclusiv pulpa jumatatii scobite, cu frisca deasupra si topping. Sincer...ne-a cam lasat cu gura cascata.

Din pacate nu pot spune nimic despre preturi, pentru ca a fost o cina la care nu am platit personal. Dar, intrucat intentionez sa revin la restaurantul acela cat de curand, cred ca voi reveni asupra acestui subiect.

Ambianta este foarte placuta. Muzica buna, in general instrumentala, de la calculator, banuiesc. Uneori "oldies but goldies", care s-au integrat perfect in atmosfera restaurantului. Restaurantul in sine a aranjat frumos, nu e foarte mare, dar, fiind nou, arata bine. E chiar potrivit pentru mici reuniuni de familie, poate pentru petreceri restranse, aniversari, etc. Il recomand cu caldura.

Sper ca ceea ce am mentionat aici sa fie relevant, la un moment dat, pentru cineva care vrea cateva ore de relaxare cu mancare buna, muzica adecvata si o ambianta linistitoare.

Later edit (27 august 2009): Acest restaurant e inchis acum, l-a lovit criza. Daca nu ma insel, am vazut acum vreo 2 saptamani un anunt in geam, "de vanzare".

Niciun comentariu: